Thursday, June 11, 2009

Berehat Sementara...

Hari ini adalah hari terakhir saya bekerja di sini (Globinaco) setelah 3 tahun usia perkhidmatan saya yang tidak seberapa ini hahaha....berat juga hati mau tinggalkan opisku ini tapi ada yang lebih penting yang memerlukan saya. Biasalah kalau suda bergelar WIFE n MUMMy ni. Selepas ni, mungkin saya akan kurang aktif mengikuti perkembangan kengkawan di maya ini. Saya pasti merindui cerita2 dari rakan maya sekalian...apapun saya akan kembali secepat mungkin....berehat oku noh ti, kada oku dikoyu olingai kio....God Bless You all!!

2 comments:

IsOn said...

Memang berat hati elly, tapi apa pun keluarga memang lebih penting. sebab itulah ada dikatakan 'God First, Family Second, Career Third'.

Apa2 pun saya mengucapkan selamat maju jaya, dan kami pasti tidak akan melupakanmu. Bak kata pepatah, 'Tempat jatuh lagikan dikenang...'

Besar pengorbanan seorang isteri dan ibu kepada anak2. Tuhan memberkatimu dan keluarga tercinta.

Sampai jumpa lagi. ;)

elly said...

Thanks Dr. Ison....Tuhan memberkati kamu sekeluarga juga.

Mana tau adalah yang lebih baik menanti dan berlaku nanti..BERSABAR saja ni...saya berhenti bekerja di sini tapi tidak akan berhenti berkerja di sana..

Mungkin inilah masanya saya menjalankan tanggungjawab sebagai isteri dan ibu dengan lebih baik hehehe...kesian si Ming selalu makan maggie ahaks3...

Jumpa lagi ya...God Bless You All!!!